Konfliktar og konfliktløysing Til læraren For femte trinn er temaet konfliktar og konfliktløysing. Her finn du forklaringar og meir innhald: Instruksjonar for lærar - Venner 5. trinn (PDF, 224 kB) Bruk gjerne i tillegg noko frå timen om mobbing. Kompetansemål Dette temaet kan gi opplæring innan kompetansemål der eleven skal kunne: reflektere over kvifor konfliktar oppstår, og drøfte korleis den enkelte og samfunn kan handtere konfliktar (Samfunnsfag) utforske og beskrive egne og andres perspektiver i etiske dilemmaer knyttet til hverdags- og samfunnsutfordringer (KRLE) lytte til og forstå ord og uttrykk i tilpassede og autentiske tekster (Engelsk) Sjå bilda og snakk om det de såg Illustrasjonar av Silje Jin Yksnøy Kva er konfliktar og kvifor oppstår dei? Illustrasjon av konflikttreet frå boka "Sirkel - en metode for relasjonsarbeid og godt læringsmiljø", Fagbokforlaget 2017 Korleis løyser vi konfliktar? Hvordan håndtere en konflikt? frå Kort Fortalt Å løyse konfliktar Alle illustrasjonar frå Shutterstock. Konfliktøysing - til læraren Lærar sine instruksjonar - Konfliktløysing (PDF, 230 kB) Plakat konfliktløysing (PDF, 471 kB) Til læraren Forklaring til den vaksne (PDF, 375 kB) Reparasjonsplakat (PDF, 2 MB) Å reparere relasjon Alle illustrasjonar frå Shutterstock. Eksempel på ein konflikt: Haschak Sisters - OKAY Conflict to Resolution in 4 Steps frå RocketKids Ha litt frosketid? Innfør oppdragskorta og oppdragsplakaten TRXD ft. Ramón - Venn (NRK Super - BlimE 2017) Å vere ein god skolevenn - til læraren Slik brukar de dette materiellet: Å vere gode skolevenner - Forklaring til læraren (PDF, 457 kB) Plakatar de kan skrive ut og henge opp: Eg er ein god skolevenn (PDF, 230 kB) Jeg er en god skolevenn (PDF, 230 kB) Når elevar gløymer, eller ikkje greier å følgje reglane: rettlei dei i det stille så langt som mogleg. Minn om kva som er avtalt og lurt, og vis ei positiv forventning om at eleven kjem til å klare dette vidare. Ta høgde for at eleven sine følelsar kan trenge regulering før du eventuelt snakkar om reglar. Ton deg inn på eleven sin tilstand og sei: «no ser eg at du ser (trist, sint, frustrert, skremt eller liknande) ut. Det forstår eg godt fordi … Ofte handlar det ikkje om at eleven ikkje huskar eller kan regelen, men at tilstanden eleven var i gjorde at det ikkje var mogleg å følgje den. Då treng eleven hjelp til å regulere følelsar, ikkje påminning om reglar. Å vere ein god skolevenn - med elevane Bruk samlinga Konflikt frå LINK ? Sist endra 12.01.2023 14.40