Vi er skolevenner! Til læraren I starten av 1. klasse er det fint å bruke tid på alt som gjer elevane kjent med kvarandre og trygge saman. Fortsett difor gjerne slik som i temaet trygg, med å bruke dette materialet litt no og då når det passer. Men det er også mogleg å ha ein eller fleire heile Livet&Sånn-timar denne månaden. Sjå gjerne filmane fleire gongar, og bruk om att leikar og øvingar du ser elevane har nytte av.Her finn du forklaringar og meir innhald: Instruksjonar for lærar - Venner 1. trinn NN (PDF, 195 kB) eller Instruksjoner for lærer - Venner 1. trinn BM (PDF, 210 kB) Kompetansemål Dette temaet kan gi opplæring innan kompetansemål der eleven skal kunne: reflektere over kvifor menneske har ulike meiningar og tek ulike val (samfunnsfag) samtale om vennskap og tilhøyrsle og kva som påverkar relasjonar (samfunnsfag) samtale om og beskrive hvordan ord vi bruker, kan påvirke andre (norsk) samtale om hva menneskeverd, respekt, toleranse og samiske rettigheter betyr og hva det innebærer for hvordan vi lever sammen (KRLE) sette seg inn i og formidle egne og andres tanker, følelser og erfaringer (KRLE) bruke digitale ressurser for å oppleve språket via autentiske språkmodeller og samtalepartnere (engelsk) Sjå bilde frå filmen og snakk om det de såg Illustrasjonar av Silje Jin Yksnøy Klassevenner - alle skal få være med - NRK TVVere ein god skolevenn! Å vere ein god skolevenn - til læraren Slik brukar de dette materiellet: Å vere gode skolevenner - Forklaring til læraren (PDF, 457 kB) Plakatar de kan skrive ut og henge opp: Eg er ein god skolevenn (PDF, 230 kB) Jeg er en god skolevenn (PDF, 230 kB) Når elevar gløymer, eller ikkje greier å følgje reglane: rettlei dei i det stille så langt som mogleg. Minn om kva som er avtalt og lurt, og vis ei positiv forventning om at eleven kjem til å klare dette vidare. Ta høgde for at eleven sine følelsar kan trenge regulering før du eventuelt snakkar om reglar. Ton deg inn på eleven sin tilstand og sei: «no ser eg at du ser (trist, sint, frustrert, skremt eller liknande) ut. Det forstår eg godt fordi … Ofte handlar det ikkje om at eleven ikkje huskar eller kan regelen, men at tilstanden eleven var i gjorde at det ikkje var mogleg å følgje den. Då treng eleven hjelp til å regulere følelsar, ikkje påminning om reglar. Å vere ein god skolevenn - med elevane Økt 2: Detektiver etter en krangel / Å ha det fint sammen / 1.-4. trinn / Jeg vet Synge litt om vennskap?Det e godt å ha någen frå University of Stavanger on YouTube Skal vi være venner frå bussogmedia Sist endra 19.08.2024 12.38